Jordbävning i hela skåne!!!!

Jag och min sambo vaknade kvart över sex idag och hela huset skakade så att vi trodde att huset skulle falla ihop, jag satt chockad i sängen och min sambo flög upp ur sängen och det varade i 20 sekunder minst men det var väldigt ,kraftiga skakningar i hela huset. När det hela hade lagt sig så gick jag ut i köket och i vårat förråd hade flera flaskor trillat ner och där var glögg över hela golvet och glasskärvor så vi har precis torkat golvet och tagit upp alla glasskärvor där inne, men inte trodde man att man skulle vara med om en jordbävning i Skåne!!! Det var 4,7 på richterskalan och det är minsann inte lite det, nä usch det var obehagligt.


Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja du shit alltså !!! Helt otroligt - man kan inte fatta det alls ju !!!!!Läskigt !

Ge din mormor en kram ifrån mig och säg att hon ska pigga på sig och du...det är inte dumt med hemtjänst , säg det till henne ;)

2008-12-16 @ 14:25:06
Postat av: Johanna

Ja mor och far är hemma hos henne idag och där har kommit ut en från kommunen som ska diskutera vad hon ska ha för hjälp och så och sen ska där komma dit en annan imorgon så mor och far ska dit då också, ja hon måste ha hemhjälp och lite andra saker som hjälp där hemma som tex stöd på toaletten och lite andra hjälpsaker. Ja man trodde ju inte att det kunde hända här i Sverige jordbävning så man blev ju minst sagt paff hehe!

2008-12-17 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0