Idag kommer mor och far

Jag håller på och städar lite och spelar julmusik just nu och senare idag kommer min mor och far hit på kaffe och då har dom valparna med sig, så det ska bli kul. Mor och far ska ha Lussekatter med sig till fikat och det är så gott när man äter dom första lussekatterna mmm..... sedan ska mor ha med sig andra trasmattor som jag ska ha i köket i jul och mina jultavlor som jag alltid har uppe på julen. Jag har pratat med min släkting i USA igen Eloise som är faster till Larie och Brian som jag just nu håller på att lära känna, Eloise ska till Australien i jul så hon sa att hon skulle höra av sig när hon hade kommit tillbaka och önskade God Jul och Gott Nytt År och jag detsamma till henne.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Ja här har jag redan bakat lussekatter som vi smaskat på.

2008-12-09 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0