Idag åker Joakim hem

Idag ska Joakim åka hem för han ska träffa Carros pojkvän som nu har kommit hem till henne och  i morgon så ska dom åka på rea i Lund. Vi ska fira nyår allesammans hemma hos mina svärföräldrar och då kommer Silva också min moster, hon jobbade ju på julafton men hon och Patrik och Joakim kommer för Carro ska ha egen fest där hemma med sina kompisar. Annars idag så är det lugnt, jag längtar tills jag ska börja träna på gymmet så att man kan bli smal och fin till sommaren och kanske innan, jag har en egen motionscykel som min svärfar har fått låna men jag ska ta hem den nu och börja lite nätt att träna, känner att man behöver det nu efter all julmat och så och sen vill man gå ner några kilon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0