Hämta julgran

På måndag ska vi eventuellt hämta julgranen så det ska bli kul, jag ska ha en sån där Kalle Anka julgran dvs en som är stor och bred och som där är många grenar på så att man kan hänga så mycket pynt som möjligt i *ler* och som tur är så ska jag bara ha plastkulor i nu i år pga Kurre så att han inte slår sönder några kulor, jag vågar inte ha i mina gamla fina julgranskulor för dom är ju antikviteter nu och det skulle vara synd om dom gick i sönder, men mina plastkulor är jättefina, dom gör ju så fina sådana nu för tiden så att man ser tom inte att det är plast utan man kan lätt tro att det är riktiga kulor, men det är klart att när man tittar närmare på dom så ser man ju att det är plast, men det spelar ingen roll för granen kommer att bli så fin så. Vi ska klä granen den 20:e när mina kusiners far kommer hit och vi ska fira hans födelsedag, jag och mina kusiner brukar alltid klä granen den 20:e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0