Halloj!

Nu idag har jag även fått kontakt med min andra släkting Elises bror i USA så det är kul, han finns på Facebook där även jag har en sida så det är jätteroligt att även få lära känna dom, deras fars syster har jag ju skrivit till under många år men aldrig lärt känna hennes brorsbarn men det ska jag göra nu och det ska bli jättekul. Dom ska åka till Hawaii och fira jul vilka lyckostar!!! Annars så är man fortfarande förkyld men jag har blivit lite bättre och det är likadant med min sambo han är fortfarande lite förkyld men är mycket bättre och det är ju bra i alla fall. Jag har städat huset idag, dammsugat överallt så nu är här fint igen. Man har ju inte varit i fort till att dammsuga och så innan när man var dålig men idag var den första dagen som man har kännt att man har kunnat dammsuga, så det är skönt att ha gjort det. Jag har sett på Idol och jag tror att det blir Alice och Kevin som kommer till att stå i finalen nästa fredag. Nej nu ska jag gå och göra en kopp kaffe till mig och min sambo tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0