Granen klädd hemma hos svärföräldrarna

Idag mår jag inte så värst bra på grund av att röda veckan är på väg, så jag har varit hemma och vilat och diskat lite och satt fyr i brasan, jag skulle egentligen ha följt med min sambo hem till sina föräldrar och klä deras gran men jag mådde som sagt inte bra så han körde över själv och dom klädde den och det gick ju lika bra det, svärmor tyckte att det ju var bättre att jag mådde bättre till julafton och därför vilade nu och det tycker jag också. Jag ringde till mor på mobilen och hon var ute och köpte julklappar och kunde därför inte säga var hon var *ler* nu blir man nyfiken hehe! Jag har slagit in alla mina nu så allting är klart, jag slog in dom sista julklapparna igår så nu är allting färdigt. Min sambo hade tagit foto på granen hemma hos mina svärföräldrar som han visade när han kom hem och den blev jättefin, jag får ju se den på julafton riktigt för den är ju alltid finare i verkligheten än på foto, så är det ju alltid. Det är ju fjärde advent idag också så tiden går och snart är det julafton, men på tisdag ska vi hem till min kusin Carro och fira hennes födelsedag för hon fyller 20 år då. Jösses vad tiden går, jag tyckte att det var igår som hon satt i mitt knä och bara var liten kicka så tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0