Fixat gran

Idag har vi varit och fixat gran så den sätter vi nog in i morgon, först började vi med att äta middag hos mina svärföräldrar och sedan åkte vi iväg och fixade granen efter det så fikade vi hemma hos dom. Jag har stukat fingret så nu är lillfingret helt blått på fram och baksidan, det var nämligen så att jag och min sambo skojade och kivades om något och så skulle jag ta upp armen och ge igen lite på skoj och då hamnade min lillfinger i kläm och det gjorde så fruktansvärt ont att jag först trodde att jag hade brutit lillfingern men det hade jag ju inte för Christer kände efter så att det inte var brutet men jag har ju stukat den och det gör fruktansvärt ont i fingern och den är blålila både på bak och framsidan, vilken otur alltså men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0