Fixa julkappar

Ja klockan tio kommer min svärmor hit och vi ska köra iväg till Skurup och fixa julklappar till min sambo från dom, hon ville ha med mig som hjälp och det är ju alltid trevligt, efter det ska vi fika hemma hos dom, sen kommer Silva och Patrik och mina kusiner hit klockan tre och vi ska fira Patriks födelsedag och  mor och far kommer naturligtvis också så det ska bli kul. Dom har sagt att det ska bli snö på julafton så det hoppas man på att det blir, tänk så härligt det hade varit om det hade kommit stora snöflingor på julafton och dom hade sakta dalat ner, så mysigt det hade varit så vi får väl se hur det blir, men jag håller tummarna för det.

Kommentarer
Postat av: åsa

så fina bilder du har.vad får du alla ifrån?

kan vi skicka sms med varann?

2008-12-20 @ 14:22:32
Postat av: Johanna

Jag använder inte min telefon merrän till att ringa hem till min sambo när jag är ute så jag skriver inte sms, men om du vill kan du ju skriva här inne till mig.

2008-12-20 @ 23:06:12
Postat av: Johanna

Bilerna har jag hittat på nätet ler

2008-12-20 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0