Firat Patrik min mosters sambo

Ja nu har vi firat min mosters sambo Patriks födelsedag så vi började med att fika och sen så åkte mor och far hem och dom andra stannade och då beställde vi pizza och såg på film. Jag känner mig lite sådär just nu för det är röda veckan på gång och det skulle inte förvåna mig om det kommer precis på julafton men men.... det kommer bli bra ändå. Jag hoppas att det kommer att snöa på julafton för det blir så mycket mer stämningsfullt då och dom har ju lovat att det ska bli snö på julafton så vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Kickan

ja röda veckan är sååååå drygt!!! blääää

2008-12-21 @ 23:06:14
Postat av: Johanna

Ja och naturligtvis ska det säkert komma precis på julafton också.

2008-12-22 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0