Eloises presenter

Idag fick jag ju paket från min släkting Eloise från USA och här är en bild på sakerna som jag fick, jag fick en jättefin scarfs och en julskiva och små söta minnesblock och kolor i en jättefin burk med rosett och ett snyggt julkort och en present påse med en snögubbe på, så det blev jag jätteglad för. Något som däremot inte är så kul är att mor och far måste åka in med mormor på sjukhuset för hon hade ju trillat för något dag sedan och hon blir bara mer och mer förvirrad tycker jag och nu idag så var där en annan som skulle fixa så att hon fick larm och hon tyckte att mormor skulle åka in till sjukhuset och bli röntgad och så, så jag vet inte hur länge dom kommer till att vara inne på sjukhuset ikväll, men far sa att han tyckte inte att det verkade så bra med henne, men jag får väl se vad dom säger ikväll när dom ringer hur det har gått med henne, det kan ju hända att hon får stanna kvar på sjukhuset några dagar, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0