cyklat

Nu har jag cyklat 5 km till så nu har jag alltså cyklat 1 mil sammanlagt idag och jag är ganska stolt över det faktiskt med tanke på att det var jättelängesedan som jag cyklade och jag känner mig inte så särskilt trött heller utan trött på ett bra sätt, så nu ska jag bara ta det lugnt och ikväll ska vi ha en bit gott kött och lite pommes tycker att man kan förtjäna det när man har tränat som jag har idag och jag vräker inte i mig pommes precis utan bara en hand pommes och mera kött och då är det ju inte så farligt heller. Jag vet faktiskt inte vad där är på teven ikväll men om inte annat så har vi säkert någon bra film som vi kan titta på. Ha det gött folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0