Bra ny julmusik

Jag måste bara få komma med ett jättebra musiktips såhär i jultider, det är Sanna Nielsen och Shirley Clamp och den andra tjejen vad hon nu heter som har gjort en ny julskiva och hela skivan är jättebra och man får verkligen julstämning, så jag sitter och hör på den nu och bara njuter av att titta på julgranen som är så fin och allt julpynt som jag har framme och jag känner riktigt hur julstämningen kommer in i hjärtat härligt *ler*. Granen är mycket finare i verkligheten än på fotot för där har det kommit något konstigt ljus på den så att det ser ut som om den är lite grön och lite vitaktig men det är den inte utan den är så underbart vacker och vi har en sån ljusslinga som ändrar blinkningar hela tiden och man bara sitter och njuter och tittar på den och får riktig julstämning och samtidigt så hör man på denna underbara skiva med dessa oerhört begåvade sångerskor, så jag rekommenderar er att köpa denna härligt stämningsfulla skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0