Börjar dagen med att träna

Ja först idag så åkte min sambo iväg till sina föräldrar för att hjälpa dom med något där hemma idag och efter det så åt jag lite youghurt och havrefraskuddar sen efter det så cyklade jag mina 5 km som jag brukar men idag höjde jag till 4:an innan har jag ju cyklat på 3:an men jag tyckte att det var dags att höja ribban lite och det gick hur bra som helst så jag fortsätter med att cykla på 4:an från och med nu, man får ju fortare muskler i låren då också ju *ler*, det är ju bara det att man får börja försiktigt och trappa upp steg för steg. Sen skulle min sambo komma hem med bullar som han har köpt så att vi ska fika då och sen ska vi bara ta det lugnt, men jag tror att jag ska cykla 5 mil till ikväll för i morgon har jag tänkt hoppa över cyklingen eftersom det är nyårsafton och jag ska fixa till mig lite själv och se vad jag ska ha på mig och vila lite innan vi ska iväg så att man orkar med hela kvällen, det är ju inte så bra om man har tränat som bara den innan på dagen och sen är dödstrött på kvällen för det är oftast då som tröttnaden kommer efter att man  har tränat så därför hoppar jag över i morgon och det tar jag ju igen dom andra kommande dagarna sen och  klockan 4 ska jag och min sambo vara över hos min svärmor och jag ska hjälpa henne att duka och göra fint och min sambo ska hjälpa henne med att grilla köttet, det är han ju en hejare på så det får han sköta *ler*. Nej nu ska jag gå och duscha tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0