ändrade planer

Ja nu har det blivit lite ändrade planer för nu var Silva min moster och hennes sambo sjuka så nu blir det bara jag och min sambo och mor och far och mina svärförädrar och vi har tagit upp hur mycket kött som helst som ska grillas och gratängerna har vi gjort färdiga, men så kom svärmor på några andra som vi också känner som hon skulle ringa och höra om dom kunde komma så vi får väl se om dom kan komma istället för min moster och hennes sambo, för sjuka vill vi inte bli, men visst är det typiskt att dom just skulle gå och bli sjuka nu på nyårsafton men så kan det vara.... I vilket fall som helst så blir det jag och min sambo och min mor och far och mina svärföräldrar så det är ju säkert i alla fall. Nu har jag gjort kaffe så nu ska jag och min sambo fika i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0