1 mil på 4:an idag *ler*

Ja nu har jag cyklat 5 km till på 4:an så sammanlagt 1 mil idag och jag känner mig stolt över mig själv faktiskt *ler*. Jag ska börja tränat på gymet sen också men detta är bara början för att bygga upp lite lårmuskler och för att man fakiskt känner sig piggare när man har tränat. Annars så håller jag på och brygger en kanna kaffe nu så det ska bli gott med en franskbrödbulle och en kopp kaffe nu, det går ju åt lite energi när man cyklar. Ikväll tror jag att det skulle vara någon slags gala med artister som Amy Diamond och några till jag tror att det var Jill Johnsson också så den får man ju titta på, men annars så är där inte så mycket som är bra att titta på, men man har väl alltid någon bra film som man kan plocka fram som man inte har sett på länge, nu ska jag bara slappa och njuta av en kopp kaffe, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0