Har varit hos tandläkaren



Ja nu har jag varit hos tandläkaren och allting var bra ingen karies och jag har faktiskt aldrig haft någon karies så det är jag stolt över. Annars så händer det inget särskilt så idag men det snöar ute och mer ska det visst komma, dom skriver om att det ska bli snöstorm i tidningarna så vi får väl se hur det blir med det. Det är ju inte klokt det som händer i Malmö nu igår så blev en man skjuten i bilen och han dog och sedan inatt så var där ett bombdåd på polisstationen i Malmö så nu har dom kallat ner fler poliser till Malmö, jag kan säga att jag är glad att jag inte bor i Malmö, det verkar ju inte till att ta slut med skottskjutningarna och många har ju blivit skadade av skottsalvorna men sedan har 8 stycken dött så det är ju verkligen kris i Malmö och man vågar ju inte ens åka dit och handla längre nej det får bli Ystad och Tomelilla och här runt omkring som man kör och handlar.  Oj nu har det börjat snöa ännu mera här utanför, hej svej på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

Ja till Malmö verkar man ju knappt åka

2012-02-05 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0